mai 3

Reclama la Carrefour intr-o alta prezentare

Reclama la Carrefour intr-o alta prezentare

Reclamele de la televizor sunt atat de deranjante, pentru ca intrerup serialul, filmul favorit si sunt si de durata, din pacate. Multe dintre ele sunt plictisitoare, altele sunt mai acceptabile, amuzante si dureaza si putin. Dar marketingul se bazeaza pe publicitate, deci nu se poate fara ea. Reclamele care imi plac, daca tot veni vorba, sunt cele de la Orange in care apar cele doua personaje comice. Restul mi se par de-a dreptul plictisitoare.

Nu urmaresc des emisiuni la Tv sau stiri, in schimb urmaresc diverse clipuri pe canalul atat de cunoscut Youtube. Si aici am gasit si un videoclip cu un titlu, mi s-a parut mie, deloc sugestiv pentru ce se vorbea in el, avand in vedere faptul ca titlul este cu dublu sens. Imediat m-am dus cu gandul la post, anume la un canal de difuzare, nicidecum la post in sine, ca postul Pastelui, spre exemplu.

Personajul indragit dintr-un serial difuzat la televizor face stand up comedy si este destul de amuzant. Am urmarit clipul pana la final. S-a vorbit doar despre post, a posti si am tot auzit mentionat Carrefour. M-a trimis cu gandul, bineinteles, la supermarketul cu aceasta denumire, despre el fiind vorba. Cum s-a legat stand up comedy cu marca Carrefour? As spune ca foarte bine. Comediantul intretine atmosfera, face publicul sa rada si sa zambeasca si vorbeste despre placerea lui de a consuma niste biscuiti de la acest supermarket.

Vorbeam de post si in acest sens, umorul se impleteste perfect cu traditia, comediantul mentionand la un moment dat ca a postit, dar ca nu a reusit sa slabeasca. Dupa parerea mea, nu acesta a fost scopul pentru care s-a urcat pe cantar. Scopul a fost, defapt, sa vada daca postul intradevar are aceste efecte asupra organismului, despre care se tot vorbeste. Prima data cand a tinut post, nu a aratat foarte bine, dar la a doua tentativa a declarat ca a pierdut 40 de zile, 42, nicidecum kilograme. In orice caz, este o reclama si o gluma foarte buna, in acelasi timp.

Nu mi-am putut da seama ca este publicitate facuta marcii Carrefour pana nu am vazut pana la sfarsit clipul, desi s-a mentionat brandul de cateva ori pe durata videoclipului despre care v-am vorbit. Ce este interesant e faptul ca, in timp ce glumele au tot „curs” si s-a creat atmosfera, nu s-au inserat bannere deranjante care sa intrerupa scurtul spectacol. Personal, mi se pare o idee foarte buna prin care se poate promova mai bine un brand, o idee extraordinara chiar.