reclama

Capodopere publicitare românești: Top reclamele care au cucerit inimile telespectatorilor

Posted by

Creativitatea românească nu cunoaște limite, iar publicitatea autohtonă reflectă acest adevăr. De la începuturile anilor ’90, când reclamele erau importate, am parcurs un drum lung, dezvoltând propriile capodopere publicitare. Descoperă cele mai bune reclame românești care au făcut furori în ultimii ani.

  1. Napolact – „Lasat de la natura, trudit de mana omului”
  2. Rom – „American Rom”
  3. Milka – „Animatori de vacute”
  4. Efix – „Injectoare”
  5. Ciuc Premium – „O bere dintr-o mie”
  6. Aroxol – „Visul moliei”
  7. Granini – „Fructele iubesc Granini”
  8. Renault Fluence – „Autostopistul”
  9. Dedeman – „Fa o schimbare in viata ta”
  10. Tarom – „Destinatii”
  11. Banca Transilvania – „Creditul de nevoi personale”
  12. Groupama Insurance – „Asigurarea locuintei”
  13. Salveaza Vieti – „Salveaza vieti”
  14. Aqua Carpatica – „Cea mai pura apa din lume”
  15. Timisoreana – „Povestea merge mai departe”
  16. Vodafone – „Nunta”
  17. Savana – „Savana Click”
  18. Raraul – „Buburuza”

Aceste reclame au cucerit inimile telespectatorilor și au demonstrat că publicitatea românească se poate ridica la standardele internaționale. De la mesaje amuzante și antrenante la reclame emoționante și inspiraționale, aceste capodopere publicitare au atras atenția prin creativitate, ingeniozitate și originalitate.

Datorită talentului agențiilor de publicitate precum Propaganda, McCann World Group Romania, Ogilvy & Mather Romania, Odyssey Communication, Heineken Romania, Bridge Communication, Publicis Romania, Leo Burnett & Target Romania, Graffiti BBDO, Cohn & Jansen JWT, GMP Advertising, Papaya Advertising și BrandTailors, brandurile românești au câștigat notorietate și apreciere pe plan local și internațional.

În plus, premiile obținute la evenimente prestigioase precum EFFIE Awards 2011 și recunoașterea internațională a acestor campanii publicitare demonstrează încă o dată valoarea și potențialul industriei publicitare românești.

Fie că promovează branduri de alimente, băuturi, servicii financiare, companii aeriene sau organizații nonprofit, aceste reclame au reușit să pătrundă în inimile și mințile telespectatorilor, generând discuții, viralitate și loialitate față de brandurile respective. Așadar, aceste capodopere publicitare românești sunt dovada clară a faptului că avem motive să fim mândri de creativitatea și ingeniozitatea noastră națională în domeniul publicității.