feb. 10

Care au fost spoturile publicitare amuzante difuzate în timpul Super Bowl 2020?

Care au fost spoturile publicitare amuzante difuzate în timpul Super Bowl 2020?

După cum știm mulți dintre noi Super Bowl a prins tot mai mult teren în ultimii ani devenind astfel aproape o sărbătoare națională pentru cetățenii americani. De fapt și de drept Super Bowl reprezintă în ceea ce putem numi fotbalul american profesionist meciul de campionat al National Football League (NFL). Și pentru că în cele din urmă a devenit poate unul dintre cele mai urmărite programe din America și spoturile publicitare difuzate în timpul unui astfel de program ajung să coste o adevărată avere pentru a putea fi aduse în fața publicului larg. De altfel, în acest an, 2020 pentru deschiderea acestui program organizatorii au organizat un show incendiar aducându-le împreună pe cântărețele Shakira și Jennifer Lopez.

Astfel la finala Super Bowl au fost prezentate cele mai amuzante reclame ale anului 2020, reclame pe care le găsiți și în paragraful de mai jos. Printre aceste reclame amuzante se numără și „Smaht Pahk”, „Cheetos MC Hammer – Where it all began”, „Before Alexa”, „Jimmy Works It Out”, „A – Shining – Parody from Mountain Dew”, dar și multe altele.

De altfel potrivit publicațiilor americane se spune că prețul unui spot de maxim 30 de secunde este de aproximativ 5 milioane de dolari, ceea ce înseamnă că pentru fiecare secundă dintr-un spot s-au plătit relativ 170.000 de dolari, ceea ce poate fi o sumă colosală chiar și pentru una dintre marile companii. Cu toate astea se cunoaște faptul că aceste reclame sunt cele mai scumpe difuzate pe timpul unui astfel de eveniment de mare anvergură în întreaga Americă.

Și costurile nu se opresc aici, de fapt și de drept o companie poate să scoată din conturi pentru un astfel de spot și suma de aproximativ 1 milion de dolari pentru producerea respectivului spot. Cu toate astea specialiștii în publicitate spun că prețurile acestor reclame difuzate în timpul Super Bowl au crescut foarte mult cel puțin în ultimii 10 ani, iar asta nu este tot, căci aceste prețuri cresc de la an la an în funcție de cerere și de popularitatea acestui eveniment.