Dacă în urmă cu câțiva ani se punea problema necesității prezenței afacerii tale în online și în social media, acum se pune mai degrabă accent pe felul în care abordezi acest aspect. Cât de bine te promovezi în aceste medii și cum obții cele mai importante beneficii pentru afacerea ta?
Social media joacă un rol important în dezvoltarea brandului tău, iar felul în care înțelegi să te promovezi are un rol definitoriu. Modul în care te prezinți în social media îți poate afecta ranking-ul și diminua astfel șansele de a obține o mai bună vizibilitate pentru site-ul afacerii tale.
Pentru a beneficia din plin de social media și pentru ca acest mediu să aibă un impact pozitiv asupra SEO ar trebui să angajezi persoane sau agenții specializate în gestionarea conturilor de pe platformele de socializare.
Nu știi cum ar putea comportamentul din social media să îți îmbunătățească SEO? Află din cele ce urmeză.
1. Trafic
În momentul în care postezi un conținut de calitate în social media există toate șansele ca unii utilizatori să își dorească să afle mai multe despre tine. Și cum fac asta? Dând click pe link-ul pe care l-ai pus în postare.
2. Ranking
Tot ceea ce postezi pe rețelele de socializare rămâne in Google și ajută motorul de căutare să îți indexe site-ul. În funcție de ceea ce postezi, site-ul tău poate ocupa un loc mai bun în paginile de căutare.
Pentru ca acest lucru să se întâmple trebuie să postezi în mod regulat în social media, să distribui conținut de calitate și să targhetezi audiența potrivită.
3. Popularitate
Dacă ești o afacere la început de drum, principala ta preocupare trebuie să fie brand awareness. Postările tale din social media trebuie să fie orientate către acest obiectiv, la fel și reclamele. Odată ce începi să capeți mai multă vizibilitate, poți să înțelegi mai bine audiența și să o targhetezi corespunzător.
Pentru a evolua din acest punct, rămâi activ și fii la dispoziția fanilor. Răspunde-le rapid atunci când au nevoie și pune-le la dispoziție informații utile, sfaturi și postări amuzante. Ține-ți audiența în priză, cum s-ar zice.
Acestea sunt principalele moduri în care social media îți influențează SEO, însă trebuie să fii conștient de faptul că atât platformele de socializare, cât și conceptul de optimizare pentru motoarele de căutare, se află într-o permanentă schimbare și evoluție.
Fii mereu la curent cu ultimele noutăți în domeniu și schimbă tactica de promovare site atunci când este cazul. Însă, indiferent de schimbările care au loc, un singur aspect rămâne constant: calitatea.
Indiferent că este vorba de website, social media sau alte canale de promovare, principala ta grijă este să oferi conținut util și de calitate pentru audiența potrivită.
Chiar dacă la început este posibil să nu vezi prea multe rezultate, acestea se obțin în timp și cu multă muncă și răbdare. D
e asemenea, nu este o tactică bună să lași SEO doar în seama platformelor de socializare, ci să investești constant în noi strategii.