Bineinteles ca nu vorbim despre o reclama romaneasca, de data aceasta, ci despre una lansata la inceputul anului in Marea Britanie. O reclama interesanta, in care se prezinta printr-un mod original si elegant avantajele unei plaforme de pariuri online si jocuri de tip cazinou.
Mi-a placut modul elegant prin care cei de la Unibet au reusit sa integreze nu doar mesajele publicitare adresate publicului lor tinta, cat si faptul ca platforma este disponibila pe tablete si telefoane mobile. Astept sa vad reclame realizate la fel de profesional si la agentiile de pariuri online romanesti, cu un mesaj la fel de simplu si de concludent precum cel din reclama de mai jos.
Pe de alta parte, stiu ca la noi lucrurile stau mereu altfel si nici publicul nu este acelasi si s-ar putea sa nu fie atras de o asemenea reclama; la noi se poarta smecheriile, datul de tunuri peste noapte si probabil publicul ar reactiona mult mai bine la o reclama in care banii curg peste jucator, ca la cantaretii de manele, decat la o reclama cu gust, care explica avantajele si modul de lucru al unei agentii de pariuri online legale, cu un mod interactiv si creativ de a prezenta lucrurile.
Desigur, probabil ca eu apreciez reclama si deoarece sunt incantat de tipul de joc prezentat in reclama, nu stiu exact sa-i traduc numele, doar stiu ca pe afara se numeste Great Ball Contraption, un fel de puzzle mecanic complicat, care duce o bila (sau o moneda in cazul reclamei de mai jos), de la un mecanism la altul.
Bineinteles ca modulul din reclama nu are maretia acelor masinarii complicate de contraption pe care le putem vedea executate din lego sau alte asemenea jucarii, dar pentru o reclama la pariuri sportive mi se par nemaipomenite alegerea si modul simplificat prin care au aratat beneficiile si serviciile oferite.