ian. 8

Ce trebuie sa contina o reclama buna?

Ce trebuie sa contina o reclama buna?

Daca am fi putin mai atenti la ceea ce se intampla in afara granitelor tarii noastre si mai receptivi la diverse metode de producere a diferitelor reclame, probabil ca si ale noastre spoturi publicitare vor avea mai mult stil, mai multa clasa. Nu spun ca reclamele nostre sunt cele mai jalnice, doar ca parca ne-am plafonat la anumite lucruri si cam atat.

Parca nici mesajele din reclame nu mai sunt aceleasi si parca pe cat sunt cu tendinte de afara, cu atat le intelegem mai putin sau ni se par plictisitoare. Ideal ar fi ca unii producatori de reclame sa tina cont de anumite aspecte importante in aceasta privinta. De exemplu cred ca ar fi mult mai indicat sa se respecte cateva lucruri esentiale:

  • mesajul  –  sa fie puternic, clar si inteles de toata lumea;
  • imaginea – o imagine curata, perfecta si care sa te faca sa privesti lumea intr-o alta perspectiva ar fi de dorit fata de o imagine clasica, fara cadre spectaculoase care sa te duca intr-o altfel de lume;
  • sunetul – un mesaj bun are nevoie de un sunet la fel de bun, si fara doar si poate recunoasteti faptul ca cei mai multi dintre noi suntem atrasi de sunet si mai apoi de tot ceea ce inseamna imagine si mesaj;
  • se poate spune ca o promovare inteligenta a unor produse se pot realiza prin acele reclame realizate prin intermediul si imaginea unei vedete, in acest fel reclama se bucura de un succes mult mai mare fata de o reclama clasica, simpla si banala;

Cu alte cuvinte daca nu se va schimba ceva din ceea ce inseamna metodele de realizare a unor reclame, nu cred ca spoturile noastre vor avea avea prea multe sanse. Oricum sunt de parere ca  o reclama buna are nevoie de o echipa de specialisti.

Spre exemplu reclama de mai jos, desi aparent simpla si banala, aceasta a avut in spate o echipa intreaga de persoane specializate in diverse sectoare ce sunt necesare pentru realizarea unei astfel de spot. In cele ce urmeaza am sa va las la indemana mai intai reclama propriu zisa si apoi clipul prin care puteti descifra mai multe lucruri.