Consumatorii de bere nu cred ca se plictisesc la reclamele care infatiseaza ospatarite cu rochii sau fuste scurte, care servesc bere intr-un local. Asta este parerea mea si cred ca as putea sa lansez un sondaj catre cei care obisnuiesc sa bea bere la terase si nu numai, ca sa aflu parerea lor exacta cu privinta la reclamele in cauza.
Dar nu despre sondaj este vorba acum, ci despre reclama la marca de bere Heineken, pe care am gasit-o ca fiind si bine realizata, dar in acelasi timp si foarte amuzanta, aducand ceva nou publicului, exclusiv domnisoare atragatoare, imbracate sumar sau cum am mentionat mai sus. Ce se intampla intr-un minut jumatate, atat cat dureaza clipul? Campul vizual nu este cel mai fascinat, cat este simtul auzului destul de fascinat de ceea ce se aude. Zic „fascinat” in sensul in care niciunul dintre cei care recita refrenul unei piese nu are o voce prea buna sau, mai degraba, chiar deloc buna. Dar are totusi o doza de amuzament acest videoclip scurt.
Oricum, este vorba despre esenta, despre Heineken, deci despre prezentarea acestei marci de bere, nicidecum despre vocile celor ce au participat la crearea clipului. In acest sens, va invit sa il urmariti si sa va dati cu parerea.