Intotdeauna cand urmarim la postul nostru favorit un anumit program suntem deseori intrerupti de la ceea ce ne place si suntem obligati, intr-un fel, sa privim reclamele. Asta in cazul in care nu ne enervam prea repede si schimbam canalul. Insa fie ca ne plac reclamele sau nu, in spatele fiecareia dintre acestea stau cateva elemente definitorii. Si poate ca printre cele mai importante, in special pentru revistele de fashion cea mai importanta caracteristica este persoana ce prezinta respectivul produs din reclama.
Pana la urma in toata lumea s-au realizat cele mai interesante campanii ce s-au rezumat la a insusi imaginea produsului prezentat cu o anumita vedeta sau de ce nu o persoana din lumea mondena. Si cu toate astea munca din spatele realizari unor reclame nu este cunoscuta de publicul larg. Iar ceea ce ni se prezinta noua in fata micilor ecrane este doar rezultatul finlal pentru ceea ce s-a muncit.
Cu alte cuvinte sunt foarte putine persoane ce cunosc indeajuns de bine cum sunt realizate reclamele, cata munca se depune pentru a se realiza acestea si cat de importanta este imaginea modelului, vedetei ce se insuseste cu acel produs prezentat. Probabil ca daca am examina toate aceste lucruri nu vom avea niciodata timpul necesar pentru a le descrie complet si corect.
Ba mai mult decat atat munca unui anumit model pentru a ajuge la un nivel international este foarte mare, ca sa nu mai amintim de sacrificiile pe care sunt nevoite sa le faca modelele, adevaratele vedete si nu doar acele erori ce ni se prezinta nou pe ecrane si care isi iau denumirea de vedete. Si poate ca daca am fi putin mai receptivi la ceea ce se intampla in jurul nostru si la munca pe care o depun anumiti oameni pentru a crea acele produse pe care la un moment dat ajungem sa le adoram, probabil ca numai asa vom intelege ca nimic nu este simplu, iar toate astea nu se rezuma la o simpla joaca.