Apr 26

Si spoturile publicitare se pot dezvolta

Si spoturile publicitare se pot dezvolta

Printre multele lucruri pe care am fost nevoita sa le fac astazi am reusit intr-un final sa-mi gasesc timp si pentru cautarile mele fanteziste. Stiu ca sunt o fire cam ciudata si in acelasi timp complexa, insa imi place sa ma documentez, indiferent de subiectul pe care il abordez sau pe care mi-as dori sa il dezvolt. Pe de alta parte punandu-mi la punct strategia mea de a face cercetare pe seama unui anumit subiect ma ajuta in viitoarele mele activitati.

Da, nu este un lucru care sa iti faca foarte mare placere, mai ales daca nu esti obisnuit sa faci cercetare si asa cum am auzit de foarte multe ori sa cauti acul in carul cu fan. Si poate ca aceasta exprimare a mea e putin cam dura, dar aceasta este realitatea si in mare parte este mult mai placut sa gasesti informatii din trecut si sa le transpui in prezent.

Ba mai mult decat atat am fost tentata sa caut reclame cu vedeta mea favorita mai vechi de cinci ani si am fost placut surprinsa sa descopar un spot publicitar vechi de aproximativ 9 sau 10 ani. E dragut sa ai posibilitatea si sa faci o comparatie intre lumea de atunci si cea din prezent, reclama veche si cea noua. Pe de alta parte daca te implici in cautari si in chestiuni de genul acesta ai toate sansele sa intelegi lucrurile mult mai bine si sa nu intampini probleme in momentele in care ai nevoie de anumite informatii.

Ar mai trebui spus ca acest tip de cercetare te poate ajuta sa-ti imbunatatesti cunostintele si cultura generala. Ai putea sa incerci sa faci un astfel de exercitiu, sa cauti ceva la intamplare, ca mai apoi sa faci cercetari cu privire la vechimea acelui obiect sau de ce nu poti face o cercetare cu privire la calitatea respectivului subiect. Si pentru ca am vorbit de spoturi vechi am sa va las unul chiar aici.

‚Äč