De foarte putin timp am observat ca majoritatea persoanelor de sex feminin sunt foarte atrase de reclamele pentru produsele cosmetice si imbracaminte. Nu stiu daca ati reusit si voi sa le observati comportamentul atunci cand vizualizeaza o reclama la televizor despre haine, dar eu am fost foarte surprinsa sa descopar aceste lucruri. Ceea ce nu pot spune si in privinta domnilor.
Ei mai degraba sunt atrasi de reclamele sportive sau de acele reclame pentru diverse jocuri, in genul celor pe care le gasiti pe www.vladcasino.ro si de asemenea le mai puteti gasi in diverse cazinouri. Cu alte cuvinte, fiecare dintre noi are propriile convingeri si alegeri. Insa nu putem sa negam faptul ca cele mai importante reclame pentru femei raman cele legate de vestimentatie si produse cosmetice. Sunt prea putine reclamele ce fac referire la ceea ce putem numi desing interior sau obiecte necesare pentru interiorul caselor.
Prin urmare, astfel de reclame veti observa numai in cadrul acelor mari magazine de bricolaj ce au in vedere aceste aspecte. Ceea ce nu pare deloc amuzant sunt lucrurile legate de realizarea reclamelor. Unele par atat de „vulgare”, incat te intrebi daca nu cumva s-a gresit intervalul orar la care au fost difuzate pe televizor. Si probabil ca ati observat si voi ca lucrul acesta se intampla in cazul reclamelor pentru produsele cosmetice si nu numai.
Si daca prin preajma nu ar fi si minori, sau poate ca acestia ar trebui invatati lucruri inainte sa le afle de la televizor, ar fi mult mai bine. Sincer nu cred ca cea mai buna metoda de a invata este reprezentata de reclamele de la tv. Sunt curioasa cam cati dintre voi vor stii sa-i sfatuiasca pe cei mici in privinta acestor lucruri, dar poate ca in cele din urma mai exista si astfel de persoane.
Si am observat aceasta senzatie pentru ca am intalnit persoane, putin cam exagerate ce si-ar apara copiii de orice primejdie, chiar daca respectiva situatie nu este intocmai o tragedie. Cred ca acesta modalitate de protectie provine de la faptul ca parintii isi doresc sa detina controlul asupra micutilor. Cat despre reclame cu siguranta nu ii vor tine prea mult in frau pe cei mici, mai ales ca ceea ce este interzis este o pura atractie.